Ανέκδοτο: Τα..λεφτά



Αποτέλεσμα εικόνας για gyneka fvnazh sexy



Μια ηλιόλουστη μέρα πάει ο Κώστας στο σπίτι του Γιάννη. Χτυπάει το κουδούνι και του ανοίγει η γυναίκα του Γιάννη.

Γεια σου Πόπη, ο Γιάννης που είναι;
Γεια σου Κώστα, δεν ξέρω, όμως αν θέλεις μπορείς ευχαρίστως να τον περιμένεις.
Ναι αμέ, αν κεράσεις και καφέ περιμένω.
Έλα, έλα Κώστα πέρασε.
Αφού περίμενε ο Κώστας και άρχισε να βαριέται λέει:
Πόπη μου με συγχαρείς αλλά τόση ώρα που σε βλέπω με έχεις ανάψει. Να σου δώσω 100.000 δρχ. να μου δείξεις το στήθος σου;
Η Πόπη κοκκίνισε, πρασίνισε, αλλά τα 100.000 δρχ. είναι καλό ποσό για να δείξω το στήθος μου σκέφτηκε.
Με φέρνεις σε δύσκολη θέση Κώστα μου αλλά αν μου δώσεις τα λεφτά ναι γιατί όχι.
Πάρε Πόπη μου, να πάρτα.
Βγάζει το στήθος της λοιπόν.
Τώρα ο Κώστας άναψε για τα καλά.
Να σου δώσω άλλα 100.000 δρχ. να μου δείξεις και το άλλο στήθος σου;
Ναι μια που είδες το ένα στο άλλο θα κολλήσουμε; Δώσε μου τα λεφτά.
Να καλή μου, πάρε, άντε βγάλτο έξω!
Τσουπ να και και το άλλο στήθος πετάχτηκε μπρος στα μάτια του Κώστα.
Μετά από λίγο μια που περνούσε η ώρα λέει ο Κώστας:
- Πόπη μου πάω να φύγω τα λέμε.
Μισή ώρα αργότερα να και ο Γιάννης...
Τι γίνεται Ποπίτσα μου;
Καλά Γιάννη μου, ήρθε από εδώ και ο Κώστας, σε περίμενε λίγο και μετά έφυγε.
Ναι! Ποπίτσα μήπως σου έδωσε τα 200.000 δρχ. που μου χρωστάει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου