ΑΝΕΚΔΟΤΑ: ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑ






Τελικά, είσαι το ναρκωτικό μου!

-Αχ μωρό μου, σοβαρολογείς;
-Φυσικά! Μου κοστίζεις ένα σωρό λεφτά και μου καταστρέφεις και τη ζωή ...
Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, τότε γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα
ανάβουν... δεν το καταλαβαίνω!

Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου...
Ο χαρακτήρας είμαι εγώ, η συμπεριφορά μου εξαρτάται από εσένα!

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι:
είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Βλέπω κάποιες κοπελιές στο δρόμο και αναρωτιέμαι... Έχουν βαφτει ή
έχασαν στο paintball;

-Μωρό μου πάρε το ντεπον σου.
-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία, σε έπιασα, γδύσου τώρα.

Ασθενής: Υπάρχει κάτι για να ζήσω πολύ;
Γιατρός: Παντρέψου.
Ασθενής: Νομίζετε ότι βοηθάει;
Γιατρός: Όχι, αλλά θα σταματήσετε να επιθυμείτε να ζήσετε πολύ.

Γατί το ζευγάρι κρατιέται χέρι-χέρι στη γαμήλια τελετή; Είναι μία
τυπικότητα, όπως ακριβώς οι μποξέρ δίνουν τα χέρια πριν αρχίσει ο
αγώνας μποξ

Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια...

Όταν παντρευόσουν κ έλεγες "μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος" , μάλλον
δεν περίμενες ότι σε λίγα χρόνια ο όρκος γίνεται στόχος ζωής...

- Λόγος διαζυγίου?
- Για θρησκευτικούς λόγους...
- Δηλαδή?
- Δεν παραδεχόταν πως στο κρεβάτι είμαι Θεός!

-Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ δεν θα κάνουν πρόταση γάμου είναι επειδή
αμέσως μόλις αυτή γονατίσει, αυτός θα αρχίσει να ξεκουμπώνεται...
-Με απατάς!
-Εγώ;!;! Μα τι πάθατε σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!

-Παίζουμε Τρόικα?
-Δηλαδή?
-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω...

Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να χάνω...

-Τι κοινό έχουν οι τούρτες και οι πεθερές;
Και οι δύο προτιμούνται παγωμένες με κεράκια ...:-))

-αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθήματα...

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε,πώς;
- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια... της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις

Δεν έχουμε λόγο για να ανησυχούμε για το τέλος του κόσμου, καθώς ως
χώρα είμαστε 100 χρόνια πίσω...

Με παίρνει μια γκόμενα τηλ. και μου λέει:
έλα, δεν έχω ταμπού ...
και πήγα και παίξαμε τάβλι!

Απ όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι κ οι κάλτσες δυσκολεύονται
να βρουν ταίρι...

Το shopping πλέον έχει καταντήσει βλέππing...

Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη... μαμ, κακά, και νάνοι.

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου
κόστισαν, θα είχες χεστεί στο τάλιρο...
Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:

-Έχετε πιει; Έχετε πιει;


Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει!


"θα σε κάνει άντρα ο στρατός".
Πλένω, σφουγγαρίζω, σκουπίζω, μαγειρεύω, χαιρετάω όποιον περνάει...
Δεν έγινα άντρας, η μάνα μου έγινα...

Πωπωπω τι καυτό σώμα είναι αυτό;
-Ευχαριστώ, γυμνάζομαι.
- Για το καλοριφέρ λέω.
Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι.

Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία ...

-Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια...

Όσοι δεν μπορείτε να γελάσετε με τους εαυτούς σας, αφήστε να το κάνουν οι άλλοι

Το μόνο θετικό που βρίσκω σήμερα σε μένα είναι η ομάδα αίματος μου.

Εν καιρώ κρίσης..
-Mάνα έσπασα το χέρι μου.
-Δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακέτα;

Γάμος είναι η αποτυχημένη προσπάθεια να δώσεις διάρκεια σε ένα τυχαίο
γεγονός. (Albert Einstein)

Οι νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν
αντικείμενα που δε χρειάζονται ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν
εκτιμούν.

-Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
-Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
-Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...

Αγάπη μου, πήρα μια ταινία για σένα και μια για μένα για το βράδυ!
-Αλήθεια; Με σκέφτηκες; Τι ταινία πήρες για μένα;
-Μονωτική...

Κοίταζα, που λέτε, για διακοπές:
Γύρος Γαλλίας ?1650, γύρος Β. Ιταλίας ?730, γύρος Πελοποννήσου ?460,
... τελικά διάλεξα γύρο με πίτα, ?2,20.

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορά...

Αυτό που ξέρω είναι ότι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...

Η ευτυχία είναι σαν να κατουριέσαι πάνω σου, όλοι μπορούν να την δουν
αλλά μόνο εσύ μπορείς να νιώσεις την ζεστασιά.
Mη φοβάσαι τους πειρασμούς. Όσο μεγαλώνεις αρχίζουν να σε αποφεύγουν...

Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική.
Έτσι, ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος
φτωχός είναι απλά ηλίθιος.
Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν ίσως περιμένουν εσένα να πας

2 σχόλια:

  1. ΔΑΝΕΙΑ LENDINGTREE® INC.


    Έχετε επιδοθεί πού να λάβετε δάνεια, απορρίφθηκαν από τράπεζες και τώρα απογοητευθήκατε από πού να πάρετε δάνειο Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στο lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Δάνειο για αγορά διαμερίσματος;

    Μην ψάχνετε άλλο, το LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
    Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
    Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
    Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
    οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.

    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το επίπεδο αριστείας μας. Προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας ανά πάσα στιγμή της ημέρας.
    Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
    20 χρόνια

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

    . πραγματική χρηματοδότηση
    . επενδυτής ακινήτων
    . δάνεια κατασκευής
    . δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
    . στεγαστικά δάνεια
    . Καταναλωτική πίστωση,
    . Δάνεια FHA
    . προσωπικά δάνεια
    . δάνεια αυτοκινήτων
    Εάν χρειάζεστε δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας μέσω

    email: lendingtreegroupinc@gmail.com

    email: lending-tree@outlook.com

    Ζεστή σκέψη

    ELIZABETH WALTER

    LENDINGTREE INC®

    ΑπάντησηΔιαγραφή