ΑΝΕΚΔΟΤΟ




Ηταν ο ανδρεας, ο βασιλης και ο γιαννης και λεγανε για το πως ξερουν τι κανουν οι γυναικες τους
οταν λειπουν.
-εγω -λεει ο ανδρεας- εχω τοποθετησει κρυφες καμερες σε δωδεκα σημεια του σπιτιου, με ενα κεντρικο υπολογιστη στο υπογειο που καταγραφει τα παντα, κι ετσι ξερω τι ακριβως εχει γινει στο σπιτι οσο καιρο ελειπα.

-ααα, ποτε δεν ξερεις - λεει ο βασιλης- τι γινεται εξω απο το σπιτι σου. εγω, εκτος απο καμερες, εχω συνδρομη σε μια υπηρεσια δορυφορου και ξερω ανα πασα στιγμη που ειναι η γυναικα μου, μεσω ενος πομπου που εχω βαλει στο αμαξι της!
-καλα σοβαρα μιλατε; (γιαννης) σκορπατε τοσα λεφτα για να μαθετε τι κανουν οι γυναικες σας οταν λειπετε; ειστε τρελοι; τα πραγματα ειναι πολυ απλα, και κυριως τζαμπα!!
-για πες, λενε οι αλλοι δυο γεματοι ενδιαφερον...
-λοιπον: οταν γυρναω απο ταξιδι, μπαινω στο σπιτι, καλημεριζω τη γυναικα μου, και παω στην κρεβατοκαμαρα. βγαινω στο μπαλκονακι και φωναζω: "ΜΑΡΙΑΑΑΑΑ!! ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΗ ΠΟΥ@@@@ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ;;"
(οι αλλοι εχουν μεινει καγκελο)
-και μετα;
-μετα, βγαινει στο μπαλκονι της η μαρια η γειτονισσα, και αρχιζει:"ΕΓΩΩΩ;;; ΕΜΕΝΑ ΛΕΣ ΠΟΥ@@@;;; ΠΟΥ@@@ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΡΕ, ΠΟΥ ΠΡΟΧΤΕΣ ΕΒΓΑΖΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ, ΚΑΙ ΧΤΕΣ ......."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου