ΑΝΕΚΔΟΤΟ:ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΈΦΤΕΙ....!!!!


Ο νεαρός μπαίνει σε ένα φαρμακείο και ρωτάει την ηλικιωμένη κυρία πίσω απ’ τον πάγκο.


-Συγγνώμη, μπορώ να μιλήσω στο φαρμακοποιό;
-Εγώ είμαι, νεαρέ μου!
-Ωωω, ξεχάστε το καλύτερα. Χαίρεται!
-Νεαρέ μου, εγώ και η αδερφή μου είμαστε φαρμακοποιοί εδώ και 40 χρόνια. Έχουμε ακούσει τα πάντα! Μην ντρέπεσαι λοιπόν!


-Εεε, καλά, εντάξει. Ακούστε το πρόβλημά μου: Όταν μου σηκωθεί, μένει έτσι για ώρες. Όσες φορές και αν αυνανιστώ, δεν ‘πέφτει’ με τίποτε! Μπορείτε να μου δώσετε κάτι;
-Μια στιγμή, να συμβουλευτώ την αδερφή μου.
Η φαρμακοποιός, χάνεται πίσω από μια κουρτίνα και επιστρέφει σε λίγα λεπτά.
-Νεαρέ μου, μίλησα με την αδερφή μου. Σου δίνουμε 500 ευρώ τη βδομάδα και το ένα τρίτο του φαρμακείου!!!
http://kostasedessa.blogspot.gr/2012/07/blog-post_8282.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου