ΑΝΕΚΔΟΤΑ




Κάθεται ένα ζευγάρι και κοιτάζει τα αστέρια ένα βράδυ και λέει το αγόρι:
-Ένα αστέρι πέφτει, γρήγορα κάνε μια ευχή!!
-Θέλω να με παντρευτείς!
-Μπα, αεροπλάνο ήταν...


Πεθαίνει η γιαγιά και λέει στην εγγονή με βραχνή φωνή:

-Εγγονούλα μου, σου αφήνω όλη μου την περιουσία, τα φυτά μου, τα ζώα μου και τα κτήριά μου.
-Αλήθεια; Και πού είναι όλα αυτά, γιαγιάκα; ρωτά η εγγονή με αγωνία.
-Στο FARMVILLE στο FACEBOOK και να το PASSWORD!!!!!!!


Σε ένα μπαρ μπαίνουν μέσα ο Τοτός, μία ξανθιά, ο Κωστίκας και ο Γιωρίκας, ένας Πόντιος, ένας Γερμανός, ένας Ιταλός και ένας Έλληνας. Τους κοιτάζει ο μπαρμαν με απορία και τους λέει:
- Ρε πλάκα μου κανετε!!!!;;;


-Τι βρήκαν ένας τράγος και ένα ελάφι στον πάτο ενός πηγαδιού?
- Τραγελαφικό θάνατο!!


-Ποιά σκηνή έκοψαν από τον Τιτανικό;
-Τον Μητσοτάκη που αποχαιρετάει το πλοίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου