ΑΝΕΚΔΟΤΟ:25 στύσεις .....




Ένας τύπος γύρω στα 45 πάει για τσεκάπ
Μετά τις εξετάσεις λοιπόν ο γιατρός του λέει:

-έχω καλά νέα και κακά νέα

ΑΥΤΟΣ -πέστε μου πρώτα τα κακά νέα

-το πέος σου έχει σοβαρό πρόβλημα, σού μένουν μετρημένες στύσεις και μετά τέρμα

ΑΥΤΟΣ -και τι μπορεί να είναι τα καλά νέα;

-μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό των στύσεων. θα είναι 25, οποτε μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις με σύστημα

Ο τύπος φεύγει, γυρίζει, γυρίζει επί ώρες και σκέπτεται πώς να το
χειριστεί και τί να πει στη γυναίκα του. Τελικά γυρίζει σπίτι και της λέει:

ΑΥΤΟΣ -αγάπη μου, έχω καλά νέα και κακά νέα

ΑΥΤΗ -πες μου πρώτα τα καλά νέα

ΑΥΤΟΣ -μού μένουν μονό 25 στύσεις και μετά τέρμα

ΑΥΤΗ -ε, θα το αντιμετωπίσουμε, να κάνουμε μια λίστα και να τις
χρησιμοποιούμε μονό όταν θα έχουμε μεγάλη επιθυμία, να πιάνουν τόπο
κάθε φορά. Και ποια είναι τα κακά νέα;

ΑΥΤΟΣ -έκανα τη λίστα...και δεν είσαι μέσα


http://kostasedessa.blogspot.gr/2011/02/blog-post_02.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου