ANEKDOTO- Ο άντρας με τις ορέξεις προς τον παράδεισο !



Πεθαίνει ένας κι έρχεται ο Άγιος Πέτρος να τον οδηγήσει στον παράδεισο.
Στο δρόμο που προχωρούσαν βλέπει ένα μπουρδέλο με Αμερικάνες.

«Άγιε Πέτρο μου είναι κρίμα να φύγω από αυτή την ζωή χωρίς να έχω πηδήξει Αμερικάνα. Γίνεται να κάνουμε μια σύντομη στάση;»
Ο Άγιος Πέτρος φανερά ενοχλημένος αποφασίζει να του κάνει αυτή την τελευταία χάρη.
«Αντε πήγαινε αλλά κοίταξε να μην αργήσεις».
Μετά από ένα τέταρτο βγαίνει ο άντρας φανερά ικανοποιημένος και λέει στον Άγιο:
«φοβερές αυτές οι Αμερικάνες.
Στο δρόμο που προχωρούσαν ο άντρας βλέπει ένα μπουρδέλο με Γαλλίδες.
Με φανερό παράπονο λέει στον Άγιο Πέτρο: «Άγιε Πέτρο μου, είναι κρίμα να φύγω από τον μάταιο τούτο κόσμο χωρίς να έχω πηδήξει Γαλλίδα.»
Ο Άγιος Πέτρος φανερά νευριασμένος του επιτρέπει να πάει με την προϋπόθεση να μην αργήσει.
Μετά από ένα μισάωρο κάνει την εμφάνιση του ο άντρας φανερά ικανοποιημένος και λέει στον Άγιο: «Καλές οι Αμερικάνες αλλά οι Γαλλίδες είναι άλλο πράγμα».
«Ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία στάση. Γιατί έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.».
Στο δρόμο που προχωρούσαν βλέπει ένα μπουρδέλο με πούστηδες.
«Άγιε Πέτρο μου, μια τελευταία χάρη , στο υπόσχομαι. Είναι κρίμα κι άδικο να φύγω απ’ τη ζωή χωρίς να έχω πηδήξει πούστη».
Ο Άγιος Πέτρος εκτός εαυτού πια του επιτρέπει να πάει με την προϋπόθεση να μην αργήσει.
Μετά από μια ώρα βγαίνει ο άντρας φανερά ικανοποιημένος και λέει στον Άγιο Πέτρο: «Καλές οι Αμερικάνες, καλές κι οι Γαλλίδες, αλλά οι πούστηδες δεν συγκρίνονται.»
«Ελπίζω αυτή να είναι η τελευταία στάση. άλλη δεν θα επιτρέψω».
Λίγο έξω από τον παράδεισο ο άντρας σταματάει. «Άγιε Πέτρο μου έχω ένα πρόβλημα».
«Τι θέλεις πάλι;»
«Να. Μου έρχεται να χέσω…»
«Πήγαινε πίσω από το δέντρο και κάνε τη δουλειά σου».
«Ναι αλλά με τι θα σκουπιστώ?»
«Ξέρω κι εγώ! Τράβα μερικά χόρτα από το διπλανό θάμνο».
Σε κάποια φάση εκεί που τραβούσε τα χόρτα αισθάνεται κάποιον να τον σκουντάει.
Ξυπνάει έντρομος και συνειδητοποιεί ότι όλα ήταν ένα όνειρο. Απορημένος γυρνάει στην γυναίκα του και της λέει. : «Τι σου ήρθε μωρή και σπρώχνεις έτσι?»
«Τι μου ήρθε?» του λέει έξαλλη.
«Δε φτάνει που με γάμησες τρεις φορές, έχεσες στο κρεβάτι μου τραβάς και της μουνότριχες!!!!!»

http://anekdotakiastv.blogspot.gr/2015/04/blog-post_266.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου