Ανέκδοτο: Στον.. Φαρμακοποιό..





Νεαρός μπαίνει στο φαρμακείο….
– Κύριε φαρμακοποιέ, απόψε θα μου κάνει το τραπέζι η κοπέλα μου και επειδή μετά θα πάμε στην κρεβατοκάμαρα θα ήθελα ένα
προφυλακτικό.
Του το δίνει ο φαρμακοποιός, πληρώνει και ενώ βγαίνει από το φαρμακείο ξαναγυρίζει..


– Ξέρετε, θα είναι και η αδερφή της στο τραπέζι η οποία τελευταία μου κολλάει.Γι αυτό δεν μου δίνετε άλλο ένα??
Του δίνει και το δεύτερο ο φαρμακοποιός, πληρώνει και ενώ βγαίνει ξαναγυρίζει…
– Δεν μου δίνετε και ένα τρίτο?? Θα είναι και η μητέρα τους η οποία είναι πολύ όμορφη και μπορεί και αυτή κάτι να μου ζητήσει.
Πέρνει και το τρίτο και φεύγει..
Το βράδυ στο τραπέζι είναι και ο πατέρας της κοπέλας του.Σερβίρεται το φαγητό και ο νεαρός αρχίζει να κάνει ασταμάτητα το σταυρό του.
– Καλέ σταμάτα επιτέλους, λέει η κοπέλα του…
– Άσε με ξέρω τι κάνω..
– Καλά μιλάμε δεν ήξερα ότι ήσουν τόσο θρήσκος
– Κι εγώ δεν ήξερα ότι ο φαρμακοποιός είναι πατέρας σου !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου