ΑΝΕΚΔΟΤΟ-"Σκοτεινά δεν είναι;"


Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΑΤΑ ΣΕΞΥ ΝΤΟΥΛΑΠΑ





Μία γυναίκα συναντά τον εραστή της κατά τη διάρκεια της μέρας,όταν
ο άντρας της λείπει στη δουλειά.Μία μέρα μπαίνει ξαφνικά στο δωμάτιο
ο εννιάχρονος γιος της,οπότε τον κλείνει στη ντουλάπα.Την
ίδια στιγμή,φτάνει στο σπίτι αναπάντεχα και ο άντρας της,οπότε κλείνει
βιαστικά και τον εραστή της στη ντουλάπα,μαζί με το μικρό.


Στη ντουλάπα
Αγοράκι - "Σκοτεινά δεν είναι;"
Εραστής - "Ναι πράγματι"
Αγοράκι - "Εχω μία μπάλα του baseball"
Εραστής - "Μπράβο σου"
Αγοράκι - "Θέλεις να την αγοράσεις;"
Εραστής - "Οχι ευχαριστώ."
Αγοράκι - "Είναι ο μπαμπάς μου έξω."
Εραστης - "Εντάξει,πόσα θέλεις ;"
Αγοράκι - "200 ευρώ"
Εραστής - "Εντάξει"


Μερικές εβδομάδες μετά,συμβαίνει το ίδιο ξανά.Ο εραστής και το αγοράκι είναι
κλεισμένοι στη ντουλάπα.
Αγοράκι - "Σκοτεινά δεν είναι;"
Εραστής - "Ναι πράγματι"
Αγοράκι - "Εχω ένα γάντι του baseball"
Επειδη θυμήθηκε την προηγούμενη φορά,ρωτάει το αγοράκι-"Ωραία,πόσο;"
Αγοράκι - "300ευρώ"
Εραστής - "Εντάξει" Τι να κάνει..


Λίγες μέρες αργότερα,Φωνάζει ο μπαμπάς το γιό του-
"Ελα αγόρι μου,πάρε το γάντι σου και έλα στον κήπο να παίξουμε!"
"Δε μπορώ μπαμπά,πούλησα και τη μπάλα και το γάντι μου!"
"Αλήθεια;Πόσο τα πούλησες γιέ μου?"
"500ευρώ"
"Είναι πολύ κακό που κορόιδεψες έτσι τους φίλους σου!Αυτά είναι πολλά λεφτά για
τέτοια πράγματα! Θα σε πάω στην εκκλησία να εξομολογηθείς."
Πάνε λοιπόν στην εκκλησία και κάθεται ο μικρός στο εξομολογητήριο.
"Σκοτεινά δεν είναι;"λέει το αγοράκι στον παπά.
"Μη μου αρχίσεις πάλι τα ίδια!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου