ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Το αντιπαράδειγμα

Αποτέλεσμα εικόνας για βεντάλια  ΣΕΧΥ

Στο φανάρι σταματά μια BMW 735, την πλησιάζει κουτσαίνοντας ένας ζητιάνος με λερωμένα, σκισμένα ρούχα, ξυπόλυτος, αξύριστος, φαλακρός, χωρίς μισά δόντια, απλώνει το χέρι:

-Κύριε σας παρακαλώ δώστε μου λίγα λεπτά για να πάρω κάτι να φάω..

Ο οδηγός τον κοιτάζει με ένα ξαφνιασμένο βλέμμα, και του λέει:

-Αν σου δώσω 50 ευρώ, πες μου την αλήθεια, θα τα ξοδέψεις στα ποτά και τα τσιγάρα;

-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών και ποτέ δεν κάπνιζα, ούτε έπινα.

-Καλά, αν σου δώσω 100 ευρώ, θα πας στο μπουρδέλο, και θα τα αφήσεις όλα στις πουτάνες;

-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών, δέκα πέντε χρόνια παντρεμένος, με 3 παιδιά, και ποτέ δεν πήγα με άλλη γυναίκα.

-Τότε, άκου θα σε πάω στο σπίτι μου, και θα πω στη γυναίκα μου να μας σερβίρει ένα πλούσιο τραπέζι και στο τέλος θα σου δώσω και 200 ευρώ. Συμφωνείς;

-Μα κύριε, ντρέπομαι, κοιτάξτε τα χάλια μου, τι θα πει η κυρά σας; Τι θα πει;!

-Μα εγώ θέλω να δει πού καταλήγουν οι άντρες που δεν καπνίζουν, δεν πίνουν και δεν απατάνε τις γυναίκες τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου