ΑΝΕΚΔΟΤΟ-ΓΡΗΓΟΡΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για έρωτα στο αμάξι
Κοιτάζεται ένας τύπος ένα πρωί στον καθρέφτη, και
τι να δει; μια μικρή
****** είχε φυτρώσει στο μέτωπό του. Πηγαίνει
κατευθείαν σε ένα γιατρό. Τον
εξετάζει ο γιατρός:
- "Πω πω...! Κεφαλό******! Σπάνια περίπτωση".
- "Τι να κάνω γιατρέ μου;"
- "Ταξίδια. Κάνε πολλά ταξίδια. Όπου δεν έχεις
πάει, να πας όσο πιο
γρήγορα μπορείς...".
Ε, τι να κάνει ο τύπος, φτιάχνει την βαλίτσες
τους και αρχίζει να
γυρίζει την Ελλάδα. Τι Αιγαίο, τι Ιόνιο, τι
Κρήτη πήγε, όλα τα γύρισε. Η
******
όμως, συνέχιζε να μεγαλώνει. Οπότε, αποφασίζει
να ζητήσει μια δεύτερη γνώμη.
Πάει σε ένα άλλο γιατρό, και τον εξετάζει:
- "Πω πω...! Κεφαλό******! Σπάνια περίπτωση".
- "Τι να κάνω γιατρέ μου; Πήγα σε ένα άλλο
γιατρό και μου είπε να κάνω
πολλά ταξίδια. Όλη την Ελλάδα γύρισα αλλά
συνεχίζει να μεγαλώνει.."
- "Δίκιο είχε ο γιατρός. Ταξίδια! Πολλά
ταξίδια να κάνεις. Βγες και
εξωτερικό, δες ότι δεν είδες ποτέ σου".
Ε, τι να κάνει ο τύπος, αρχίζει και γυρίζει
όλο τον κόσμο. Τι Λονδίνο,
τι Παρίσι, τι Τόκυο, τι Μόσχα, όλα τα είδε.
Η ****** όμως, συνέχιζε να
μεγαλώνει, και είχε γίνει πλέον κανονικό
μέγεθος. Ο τύπος αναγκαζόταν να
φοράει μονίμως καπέλο για να μην φαίνεται.
Τότε ήταν που αποφάσισε να
πάει σε κάποιον γιατρό στην Αμερική, μπας
και οι Έλληνες γιατροί έκαναν
λάθος.
Πάει λοιπόν και τον εξετάζει:
(Μετάφραση)
-"Πω πω! Κεφαλό******! Σπάνια περίπτωση"
-"Και τι να κάνω γιατρέ μου;"
- Ταξίδια, κύριέ μου. Κάντε ότι ταξίδια
μπορείτε, να δείτε νέα πράγματα,
γιατί
άπαξ και βγούνε και τα *******, ******* 8α βλέπετε μετά μόνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου