ΑΝΕΚΔΟΤΟ-Τρεις τρελοί,

Αποτέλεσμα εικόνας για Τρεις τρελοί,

Τρεις τρελοί, απόφοιτοι Δαφνίου, ήταν να πάρουν εξιτήριο από
την κλινική οπότε ο θεράπων ιατρός τους ζητά να γράψει ο καθένας τους
από ένα μικρό διηγηματάκι ή μια έκθεση ώστε να πάρει μια τελευταία
ιδέα για την πνευματική τους κατάσταση.

Τη Δευτέρα το πρωί λοιπόν έρχεται ο πρώτος τρελός με ένα
τετράδιο στο χέρι.
-Τί έγραψες;
-Ενα διήγημα ιατρέ μου.
-Για πες μου τον τίτλο.
-«Ο γυμνός με τα χέρια στις τσέπες»
-ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΜΕΣΑ, φωνάζει ο ιατρός στους νοσοκόμους.
Ερχεται ο δεύτερος με ένα τετράδιο στο χέρι
-Τί έγραψες εσύ παιδί μου;
-Κι εγώ ένα διήγημα.
-Για πες μου τον τίτλο.
-«Ο φαλακρός με τις μακριές ξανθιές μπούκλες»
Μέσα κι αυτός. Ερχεται κι ο τρίτος:
[01;32m
-Διήγημα έγραψες κι εσύ;
-Μάλιστα κύριε ιατρέ, πενήντα δύο σελίδες!
-Μπράβο! Και με τί τίτλο;
-«Ο Καβαλάρης»
-Μπα; (μένει έπληκτος ο ιατρός) Καλός τίτλος. Για διάβασέ μου λίγο
την πρώτη παράγραφο. [01;32m
-«Ο Μοναχικός καβαλάει το μαύρο του άλογο»
-Λογικό. Εσύ πας καλά μου φαίνεται. Ομως για να είμαστε σίγουροι
διάβασέ μου λίγο και το τέλος του έργου
-Ευχαρίστως: «Ο μοναχικός καβαλάρης κατέβηκε από το μαύρο του άλογο»
-Κι αυτό δεν έχει τίποτα τρελό μέσα του. Μπράβο, μπράβο. Εσύ είσαι
έτοιμος να φύγεις, θα σου ετοιμάσω τα χαρτιά σου αμέσως.
Ο τρελός από τη χαρά του ξεχνάει το τετράδιο πάνω στο γραφείο
του ιατρού και τρέχει να μαζέψει τα πράγματά του. Τότε ο ιατρός
ανοίγει το τεράδιο που ξέχασε ο τρελός κάπου στη μέση και διαβάζει:
«τακατάκ, τακατάκ, τακατά, τακατάκ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου