ΑΝΕΚΔΟΤΟ:ΠΕΡΙΠΤΕΡΆΣ!!!!




Ήταν ένας περιπτεράς 65 ετών και ήθελε να βγει στη σύνταξη.
Παίρνει μια μέρα τον γιο του στο περίπτερο και κάθεται αυτός έξω να ακούει.
- Αφήνει τον γιο μέσα στο περίπτερο και του λέει έλα να σε μάθω την δουλειά για να δουλεύεις εσύ πλέον.
Πάει μια γριούλα και λέει: Θα ήθελα ένα κουτάκι σπίρτα.

-Απαντάει ο γιος του περιπτερά: Δεν έχουμε μας τελείωσαν .
Τον ακούει ο πατέρας του και του βάζει τις φωνές. Μπορείς να πεις ότι δεν έχω σπίρτα, αλλά έχω αναπτήρες.
Πάει ένας κύριος και ζητάει ένα σακουλάκι φασόλια.
-Απαντάει ο γιος: Δεν έχουμε μας τελείωσαν.
Το ακούει ο πατέρας του και του βάζει τις φωνές. Μπορείς να πεις ότι δεν έχουμε φασόλια, αλλά έχω καλές φακές.
Πάει μια κυρία και ζητάει ένα ρολό χαρτί υγείας.
-Σκέφτεται για ένα λεπτό ο γιος και απαντάει: Δεν έχω κυρία μου χαρτί υγείας, αλλά έχω πολύ καλό γυαλόχαρτο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου