Ανέκδοτο: Η δημιουργία της γυναίκας










Μια μέρα, μετά από σχεδόν μια αιωνιότητα στον κήπο της Εδέμ, φωνάζει ο Αδάμ στο Θεό, "Κύριε, έχω ένα πρόβλημα."


- "Ποιο είναι το πρόβλημα, Αδάμ;", ρωτάει ο Θεός.
- "Κύριε, γνωρίζω ότι με έπλασες και με φρόντισες και με περιέβαλες μ" αυτό τον πανέμορφο κήπο και όλα αυτά τα υπέροχα ζώα, αλλά δεν είμαι ευτυχισμένος."
- "Και γιατί συμβαίνει αυτό, Αδάμ;" έρχεται η ερώτηση από τα ουράνια.
- "Κύριε, γνωρίζω ότι δημιούργησες αυτό το μέρος για μένα, με όλο αυτό το νόστιμο φαγητό και όλα αυτά τα χαριτωμένα πουλιά να μου κελαηδούν, αλλά αισθάνομαι μοναξιά."


- "Τότε Αδάμ, σου έχω την τέλεια λύση. Θα δημιουργήσω μια "γυναίκα" για σένα."
- "Τι είναι "γυναίκα", Κύριε;"
- "Αυτή η "γυναίκα" θα είναι το πιο έξυπνο, ευαίσθητο, όμορφο και γεμάτο φροντίδα πλάσμα απ" όσα έχω φτιάξει. Θα είναι τόσο έξυπνη που θα μπορεί να καταλαβαίνει τι θέλεις πριν να το θελήσεις. Θα είναι τόσο ευαίσθητη και γεμάτη φροντίδα που θα γνωρίζει την κάθε σου διάθεση και το πως να σε κάνει ευτυχισμένο. Η ομορφιά της θα συναγωνίζεται αυτήν του ουρανού και της γης. Θα φροντίζει χωρίς αντιρρήσεις για κάθε σου ανάγκη και επιθυμία. Θα είναι ο τέλειος σύντροφος για σένα.", απάντησε η φωνή εξ ουρανών.
- "Ακούγεται υπέροχη", απαντά ο Αδάμ.
- "Θα είναι, αλλά θα σου κοστίσει κάτι, Αδάμ.", του ανακοινώνει ο Θεός
- "Και πόσο θα μου κοστίσει αυτή η "γυναίκα" Κύριε;", ρώτησε ο Αδάμ.
- "Θα σου κοστίσει το δεξί σου χέρι, το δεξί σου πόδι, ένα μάτι, ένα αυτί, και τον αριστερό όρχι." Ο Αδάμ το σκέφτεται για λίγο, με ένα ύφος βαθιάς σκέψης και ανησυχίας λέει στο Θεό:
- "Χμμμ! Τι θα μπορούσα να πάρω για ένα πλευρό;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου