ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Τα χαπάκια

Αποτέλεσμα εικόνας για σεχυ  σπυρί

Ήταν ένα ανδρόγυνο, που η γυναίκα δεν καθόταν στον άνδρα της....
Τι να κάνει ο άνδρας της; Πάει στον γιατρό και τον ρωτάει:
- Γιατρέ μου, βρες μου μία λύση γιατί η γυναίκα μου δεν μου έχει κάτσει ακόμα από τότε που παντρευτήκαμε.
- Μην ανησυχείς, λέει ο γιατρός. Θα σου δώσω μία συνταγή, και θα πάρεις κάτι χαπάκια από το φαρμακείο... Θα ρίξεις ένα από αυτά στο ποτό της και θα είναι όλα έτοιμα για πάρτι σου.
Παίρνει ο άνδρας την συνταγή μέσα στην τρελή χαρά, βουτάει τα χάπια και δρόμο για το σπίτι.
- Γυναίκα!!!! Γυναίκα!!!! Που είσαι;;;
- Εδώ είμαι άντρα μου, τι σου συνέβη;
- Έλα ρε γυναίκα, βάλε μας κανένα ποτό να πιούμε και να τα πούμε λιγάκι.
- Ναι, γιατί όχι άνδρα μου;
Πάει η γυναίκα και φέρνει τα ποτά.
- Ρε γυναίκα, λέει, δεν φέρνεις και κανέναν ξηρό καρπό;
Πηγαίνει αυτή να φέρει, και ο άνδρας της χαμογελώντας ρίχνει ένα μέσα στο ποτό της.
'Πωπω πούτσος που θα πέσει σήμερα', σκέφτεται.
Σκέφτεται, σκέφτεται και λέει:
'Βρε, και δεν ρίχνω ένα ακόμα;;'
Φλάπ το δεύτερο χαπακι στο ποτό της.
'Βρε, και δεν ρίχνω άλλα 2 να πάει γαμιόντας η βραδιά;'
Φλαπ και τα άλλα δύο...
'Βρε και δεν ρίχνω και στο δικό μου άλλα 3 να ξεσχιστούμε στο γαμήσι;'
Ρίχνει και 3 στο δικό του ποτό.
- Ορίστε άνδρα μου, λέει η γυναίκα που μπήκε πάνω στην ώρα.
- Λοιπόν γυναίκα, στην υγειά μας.
- Στην υγειά μας, άνδρα μου.
Το πίνει μονορούφι, η γυναίκα, κάθεται ο άνδρας με ολάνοιχτα μάτια και την κοιτά.
Τίποτα η γυναίκα... Σε μία δόση αρχίζει να ζεσταίνεται. Τρίβει τον λαιμό της, τον ξανατρίβει. Ξαφνικά πετάγεται στον αέρα η γυναίκα και λέει:
- Ααααανδραααα, θέλω πούυυυυυτσο!!!!!
Πετάγεται και ο άνδρας και λέει:
- Και εγώωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου