Ανέκδοτο: Μια ξανθιά για Χαβάη





Σχετική εικόνα




Μια ξανθιά ξεκίνησε να πάει στη Χαβάη.


Προγραμμάτιζε το ταξίδι αυτό για 10 χρόνια και αισθάνθηκε μια
απέραντη ανακούφιση , όταν πάτησε το πόδι της στο αεροπλάνο .
Πάει μπροστά και θρονιάζεται σε ένα κάθισμα της πρώτης θέσης , αν και το εισιτήριό της ήταν για την οικονομική .




Σε λίγο έρχεται ένας επιχειρηματίας και της λέει ότι καθότανε στη θέση του και ότι έπρεπε να σηκωθεί .
Η ξανθιά τον κοιτάζει προβληματισμένη και του λέει μετά από λίγο :
- Κοίταξε να δεις , είμαι ξανθιά , δεν είμαι ηλίθια και αυτή εδώ είναι η θέση μου . Ο άνθρωπος της έδειξε το εισιτήριό του και τον αριθμό της θέσης του , προσπάθησε να την μεταπείσει , αλλά η ξανθιά δεν έπαιρνε χαμπάρι . Είδε κι απόειδε ο άνθρωπος , πάει στην ( μη ξανθιά ) αεροσυνοδό και της εξηγεί τι έχει γίνει .
- Μην ανησυχείτε, κύριέ μου , του λέει αυτή . Είναι σύνηθες το φαινόμενο . Κάθε τόσο , μας προκύπτει και μια τέτοια , αλλά έχω την ιδεώδη λύση . Μισό λεπτό , λέει η αεροσυνοδός και πάει γραμμή στην ξανθιά , κάτι της ψιθυρίζει στ αυτί , η ξανθιά σηκώνεται και πάει στο πίσω μέρος του αεροπλάνου , όπου τη βάζουν να καθίσει στη θέση της . Ο επιχειρηματίας έχει μείνει με το στόμα ανοιχτό .




- Μα τι της είπατε και τη μεταπείσατε έτσι γρήγορα ; ρωτάει την αεροσυνοδό .
- Της είπα ότι μόνο το πίσω μέρος του αεροπλάνου πάει στη Χαβάη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου