ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Ο μπαμπάς μου θέλει βιάγκρα

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΕΧΥ ΠΡΟΣΟΠΟ

Μια μέρα λέει ένας γύφτος στο παιδί του »Πήγαινε στο γιατρό και πες του ο μπαμπάς μου θέλει βιάγκρα. Πηγαίνει το γυφτάκι λέει στο γιατρό ο μπαμπάς μου θέλει βιάγκρα. Ο γιατρός δίνει τα χάπια και του λέει »1χαπι ανά 10 ώρες». Φεύγει το γυφτάκι και στο δρόμο για να μην ξεχάσει αυτό που του είπε ο γιατρός έλεγε συνεχεία »1χαπι ανά 10 ώρες…». Σε μια στιγμή δεν πρόσεξε κι έπεσε σε μια λακκούβα. Όταν σηκώθηκε έλεγε »10 χάπια ανά μια ώρα». Πάει σπίτι και λέει στον μπαμπά του θα παίρνεις 10 χάπια ανά 1 ώρα.
Ύστερα από 2 εβδομάδες συναντάει ο γιατρός το μικρό και τον ρωτάει: Τι κάνει ο μπαμπάς σου? Και ο μικρός του λέει: »Αμπε εσύ πολύ καλό γιατρό μαμά μου πέθανε , αδερφή μου μπ***λο άνοιξε, Νίκο μου κώλο τσούζει και το μαμούνι από δέντρο δεν κατεβαίνει.»



Περισσότερα αστεία: http://www.anekdotakias.gr/anekdoto-o-mpampas-mou-theli-biagkra/#ixzz4KLNuTB9o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου