ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Σε μια ταβέρνα

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΕΧΥ ΠΡΟΣΟΠΟ
Μια φορά πάει κάποιος σε μια ταβέρνα για να φάει. Φωνάζει τον σερβιτόρο και του λέει:
»Φέρε μου σε παρακαλώ μια μακαρονάδα και γρήγορα γιατί πεινάω σαν λύκος».
Του πάνε λοιπόν τη μακαρονάδα και με δυο πιρουνιές έχει κατεβάσει όλο το πιάτο. Φωνάζει τον σερβιτόρο και του λέει:
»Φέρε μου σε παρακαλώ άλλη μια αλλά γρήγορα».
Τον κοιτάζει αμήχανος ο σερβιτόρος και του πάει άλλη μια μακαρονάδα, αλλά και πάλι με δυο τρεις πιρουνιές έχει κατεβάσει όλο το πιάτο και η πείνα του δεν έλεγε να περάσει. Φωνάζει τον σερβιτόρο και του πάει ακόμα δυο τρεις μακαρονάδες και τις τρώει. Στο τέλος αφού χόρτασε λέει στον σερβιτόρο:
»Φέρε μου τώρα για επιδόρπιο άλλη μια μακαρονάδα».
Τον κοιτάζει ο σερβιτόρος με απορία αλλά τι να κάνει, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Του πάει ακόμα μια μακαρονάδα και άρχισε να την τρώει σιγά-σιγά. Αφού πλέον είχε χορτάσει, και εκεί που την έτρωγε ξαφνικά βλέπει μια τρίχα και φωνάζει τον σερβιτόρο και του λέει:
»Έλα να δεις τη μου δίνεις και τρώγω». Τον κοιτάζει σαστισμένος ο σερβιτόρος και προσπαθεί να δικαιολογηθεί, του λέει:
»Μπορεί να έπεσε και από το κεφάλι σου ή μπορεί να έπεσε και από τον μάγειρα, δεν ξέρω αλλά για να δεις τι σωστό μαγαζί είμαστε αυτή την μακαρονάδα δεν θα την πληρώσεις»
Μόλις άκουσε ο πελάτης τον σερβιτόρο να του λέει αυτά σηκώνετε πάνω εξαγριωμένος και του λέει:
»Εγώ δεν πληρώνω τίποτα».
Τον κοιτάζει ο σερβιτόρος και του λέει:
»Μα εδώ κύριε φάγατε τόσες μακαρονάδες και επειδή βρήκατε σε μια τρίχα δεν θα μου πληρώσετε τίποτα? εντάξει αυτή να μην την πληρώσεις αλλά τις άλλες θα τις πληρώσεις».
Σηκώνετε ο άλλος πάνω όλο νεύρα και του λέει:
»Όχι δεν πληρώνω τίποτα» και σηκώνετε και φεύγει.
Τον κυνηγάει ο σερβιτόρος και του φωνάζει να του δώσει τα χρήματά του, αυτός τίποτα, περπατούσε στον δρόμο ξέγνοιαστος και σκεφτόταν καλά φάγαμε, να χαμε τώρα και καμιά γυναίκα καλά θα ήταν. Εκεί που περπατούσε βλέπει ένα μπουρδέλο λέει »ωραία ότι έψαχνα βρήκα» και μπαίνει μέσα, παίρνει την κοπέλα που ήταν μέσα και άρχισε να την φυλάει σε όλο της το σώμα. Την ώρα που έφτανε στο μ*** της και άρχισε να το φυλάει, μπαίνει τρεχάτος ο σερβιτόρος που τον κυνηγούσε, για να τον πληρώσει. Μόλις τον βλέπει λοιπόν να κάνει γλειφωμ**** του λέει όλο απορία: »εδώ ρε φίλε δεν μου πλήρωσες όλες τις μακαρονάδες γιατί σε μια βρήκες μια τρίχα και εδώ γλύφεις το μου** της κοπελιάς που είναι όλο τρίχες και δεν σε νοιάζει τίποτα».
Σηκώνει ο άλλος το κεφάλι του από το μου** της κοπελιάς και χωρίς να χάσει καιρό του απαντά.» ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΘΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙ, ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ?»



Περισσότερα αστεία: http://www.anekdotakias.gr/anekdoto-se-mia-taberna/#ixzz4KLNU8dN4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου